זק"א ת"א ערכה שרשרת פעילויות לרגל חג החנוכה

אתר קול חי No Comments on זק"א ת"א ערכה שרשרת פעילויות לרגל חג החנוכה
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארגון זק"א ת"א מצטיין בהיותו אחד הגופים המוערכים בציבור הישראלי. גופים רבים ביקשו לציין את הערכתם לפעילות הקודש של מתנדבי זק"א ת"א והזמינו את ראשי הארגון לשרשרת פעילויות במהלך ימי חג החנוכה.

את נר שלישי של חנוכה בהדלקה הגדולה בכיכר דיזינגוף בתל אביב כובדו להדליק רבה של זק"א ת"א וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון הרב יעקב רוז'ה יחד עם מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד ורב קהילת חב"ד בת"א הרב יוסף שמואל גרליצקי.

רגעים מרגשים במיוחד וקידוש שם שמיים נרשמו כאשר את נרות החנוכה בבית שגריר בריטניה בישראל מר מתיו גולד כובד להדליק רבה של זק"א ת"א הגאון הרב יעקב רוז'ה שאליו נלווה מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד, כאשר השגריר מפליא את הערכתו למתנדבי הארגון שעושים עבודת קודש לאורך כל ימות השנה.

גם בהדלקה המרכזית שהתקיימה הערב במרכז הרפואי איכילוב בת"א כובדו להדליק את הנרות רבה של זק"א ת"א הגאון הרב יעקב רוז'ה ומנכ"ל הארגון צבי חסיד יחד עם רב בית החולים איכילוב הרב אברהם רזניקוב, בשיתוף ארגון זק"א ישראל ופרויקט "אור בעיניים" העוזר ותומך בילדים נפגעי טרור ותאונות דרכים. את האירוע פארו בשיר וזמר הזמר יחיאל ליכטיגר עם הבעל מנגן דודי פלדמן ולהקת הקוזקים בניצוחו של יוני וויס ששימחו והרקידו את החולים.

בנוסף לכך חילקו מתנדבי זק"א ת"א סופגניות בבית החולים אברבנאל והכניסו שמחה בליבותיהם של נפגעי נפש.

IMG_2537

IMG_2538

IMG_4233

IMG_2368

IMG_4203

IMG_2357

IMG_2442



0 תגובות